Театр должен просвещать ум.Он должен наполнять светом наш мозг...Ромен Роллан.
Рецензенти: Романенко С.А., завідувач комунального закладу
„Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 382 „Джерельце” Харківської
міської ради”, спеціаліст вищої категорії
Автор-упорядник: Подгорна
Валерія Джонівна, керівник музичний комунального
закладу „Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 382 „Джерельце”
Харківської міської ради”, спеціаліст ІІ категорії.
Шляхи реалізації мовленнєвого розвитку дітей дошкільного
віку в театралізованій діяльності. Харків, 2014. – 110с.
Представлені напрацювання є узагальненням досвіду
педагогічної роботи зі старшими дошкільниками по організації театралізованої
діяльності. У роботі розглядається питання про використання різних видів
театрів у виховній роботі з дітьми старшого дошкільного віку, їх значення для
розвитку дитини; психолого-педагогічні умови розвитку театралізованої
діяльності у старших дошкільників; основні принципи організації театралізованої
діяльності. Запропонована методика роботи, виявлено особливості проведення
театралізованих занять, розроблені сценарії, конспекти занять, мімічні етюди,
театралізовані ігри та методичні рекомендації батькам. Представлені матеріали
адресовані керівникам музичним дошкільних закладів, батькам.
Немає коментарів:
Дописати коментар